President :

My photo
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
fight for your mountains and trees :D

Friday 6 January 2012

zam zam ala kazam..

Assalamualaikum wbt.
happy new year penduduk bumi

2012-new year resolutions:
  • nak dapat 4.00 bebeh.- perasaan dapat pointer 4.00 tu sama mcm perasaan dapat boyfriend baru yg ada six-pack (auwww)
  • save moneyyhh bebeh. - aku terlampau boros ber-shopping. semua malls kat muka bumi ni adelah musuh ketat aku, sebab dorang - duit aku habis. (=.=, heh.. nak salahkan org lain..)
  • be myself. - kawan dgn manusia yg boleh terima kamu seadanya my friend. dont befriend dgn someone yg keje nye nak kikis harta kau & yg kejenye kutuk kamu tu 24/7. (bitch)
  • natural - dont evah fake yourself just bcos ya wanna fit into the society, that's totally asshole babe. (pesanan rakan baik yg penuh dgn ayat2 menyumpah. =p)
  • aku nak start buat tutorial physics - bapak tak minat physics nih! buat tutorial & drills physics boleh buat aku meninggal dunia..
  • cuti sem = main badminton dgn ayah. - pi kubur arwah mama, lama tak pi..
  • music = universal .okay, ni aku paling menyampah - some of my friends tak suka aku dgr k-pop (korean pop) and english song saje. - kata nya, aku bukan rakyat Malaysia sejati? hey, iamMALAYSIAN & im proud! tak boleh paksa org lain ikut percaturan kamu. - aku decide, ignore je. i wear the earphones when my playlist running - so, korang tak kan dgr lagu2 aku.- dan aku pun tak tau kenape telinga aku tak boleh hadam lagu2 indon & jiwang karat tu.. naik bulu roma mak!
  • bila blurrrrrrrr - jumpa lecturers . yeah, benda ni paling susah aku nak buat! 1st ; lects. slalu busy. 2nd ; aku tak rapat dgn depa sbb dalam kuliah, distance btwn me and 'em jauh 40 depa. (alasan) 3rd ; mesti ler MALAS...
  • aktif sports balik - a netball player (darjah 5 - form 3) - lepas 2 thn aku tinggal sports, ni baru nak start balik. dulu semester 1 aku bapak malas nak keluaq peluh. petang2 ter bungkang ataih katil.. laa ni, ada la peningkatan sikit.. pagi weekend kadang2 turun main tenis dgn roommates! petang2 aku kayuh basikal dgn depaa.. malam2 sakit bontot tak leh tidoq sbb tmpt duduk basikal tu keras mcm batu!
  • last - azam paling bullshit kot? haha.. opps! - aku nak tgk my elder sistah > along kahwin  tahun ni jugak! umoq hang dah 26 babe, tak laa kertu lagi tapi.. xkan xmau kahwin lagi kot? aku nak anak buah!!! envy kat my bffs yg semuanya dah dukung anak2 sedara depaa... (nanti boleh bawak anak sdare prabih duit shopping. haha)


youtubing.. then jumpa vid seksi meksi ni.. haha, hyunA & hyunseung keluaq lagu baru! - trouble maker. agak best! aku xterkejot tgk bod hyunA yg seksi meksi in dis vid sbb die memang seksa! haha, dahh.company CUBE yg soh pakai seksi2 - kalau tak, bila nak laku? betol tak? lagi 1 aku rasa sbb dorang nak meng -femes kan hyunseung(BEAST) yg tak berape nak femes ni.. heheh, menda2 ni aku agk expert la..sbb slalu follow pasal k-pop.tp tak lah addict sgt. - nak soh laku artis dorang.. but seriously, hyunA punya ass sgt cantik kot dalam vid ni! her shoes is killing me, bapak gorgeous! whole rating aku bagi 4/5 stars laa..sbb vid sesuai dgn tajuk lagu, kasut dgn dress cantik - tu jaa..

trouble maker - hyunA_JS


good day! 

No comments:

Post a Comment