President :

My photo
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
fight for your mountains and trees :D

Monday 20 February 2012

rakyat jelata sekalian

Assalamualaikum wbt

yayy. hari ni aku berbangga kt diri aku - pasaipa? sebab, dah habis ganti posa laa. .so, lepaih 1 tanggungjawab aku kpd Ilahi. alhamdulillah.
---> hoi..hoi.. di sobabkan final exam laagi 2 bulan (ceh, ko ni, lambat lagi..) - oh memey ar.. lambat lagi tapi dekat2 nak exam ni la lecturers semua dok gila buat kelas tambahan, nak habiskan silibus. so - hujung2 bulan nanti boleh buat revision banyak2 supaye kami semua 1 kuliah dpt 4 flat.. *henyeh2.. -amin..
kuliah + tutorial + amali + kelaih tambahan + tidoq + gosip + makan + berak = penat, exhausted.
menda2 kat ataih ni laa yg selalu aku buat hari2. heheh, tambah lg 1 - online pesbuk aku lupe letak kt ataih nuu.. hehe.

nanti rabu aku post la pasai wordless wednesday yg aku slalu buat nuh okay..
after that, bukan nak decide off sekojap post menge-post entry here..  but i'll b back bebeh, i'll b back..! =p

hujung bulan empat ini aku sudah habis semester 2 & cooti panjang. nanti insyaAllah.. time tu hangpa tunggu laa aku nak post entry kasi panjang punya.. biaq la hangpa tak nak baca pon.. aku baca sorang pong tak pe.. (=.=..ceh ) .dat's all i got sayang, next time !

cop cop cop cop! aku jumpa gambaq rob pattinson shaved hair.. bapak hensem wa tell you. walaupon hangpa kata tak hensem, aku totap kata hensem! kbaiii
edward's hair gone..

2 comments: