President :

My photo
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
fight for your mountains and trees :D

Sunday 29 April 2012

KMPP awesome..!

Assalamualaikum wbt.

yurururu..after 2 days, me hibernating..tadaaa, aku dah pun bangun ! bangun utk update post baru..
punya semangat aku kemaih barang, sebelom study week lagi, aku dah siap packing barang! bila roommates aku tgk aku sibuk packing barang, depa pon pakat packing barang jugak.. walaupun rumah depa sekentut je dari KMPP ni haa.. belah kedah nuuu ja pun... =p

yo,tapi kan, walaupun kami dah kemaih barang awal.. tiap2 hari, mesti akan packing balik. macam tak pernah habis. habis 1 paper je.. kemaih balik.. huuu..
dekat 2 minggu exam, mak aih.. memang tension jugak la.. bukan tension ngadap buku.. tension tgk roommates aku study macam nak mati..!! dorang memang terbaik laa, aku rase.. 4 flats dorang nih! insyaAllah.

yey, bilik kitorang time study week tu tak payah cakap la.. sikit lagi je, nak sama macam tempat kucing beranak.. haha ! it was a total mess, books, notes, bantal busuk kami.. were everywhere.. sudut mane nak cakap bilik kami tu kemas ? aku rasa, tang tingkap je kot.. sebab kat situ je dok lap selalu, so tak dek habuk..=)

the very first day..! Kolej Matrikulasi Pulau Pinang

DK 1 maa > dewan kuliah 1 korang la ni, ekon memang awesome..! tapi kerusi die buat aku sakit bontot sampai malam. =.=
model : JPP mastura


aku bawak anak aku sekali mai kmpp
cupcake

from left ; kak nad, me , tasnim , fit (perasan tak, aku paling tinggi kat situ ! =)

left ; nazirah - tasnim - saya

aku kecik kan sikit ek gambar. besar gajah la pulak.


sorry to say..sorry to say ; malam last exam, haram~~ tak study sgt pun.. buat projek perdana b4.3.12 >> masak meggi telur

meggi telur.. > heater version
it was fun..! memang awesome gila, dr. tasnim ni kasi pinjam heater dia!

~jjang jjangg... dah masak !

org kata, sharing is caring.. so, makan dalam tupperware ramai2

limited edition nescafe collections from us ; coffees during study week.. memang tak tidoq sampai pagi weh !
sebenaqnya, ada byk lagi, tapi dah buang. ni je sempat kumpul
p/s : 1 tin = rm 1.80 .kitorang ade dekat 20 tin.. haa, kire la sendiri,duit kami habis brape byk.. o_O

 walaweyh,, jumpa lagi gambaq ! malaih aku nak susun.. pakai letak jelaa.. =))

kalau korang nampak gambaq ni blurr, makna nya, korang rabun ! =p

depa semua ni.. besties dekat floor aku.. memang selalu dok huha dgn dorang !

kecerahan yaya, buat aku rasa gelap~ sangattt.. hui..T__T

abii (nabila) .. heheh, muka macam anak cina, tapi piau melayu tau dak.

imah , kak tikah , nisa

 balik dayyy ! .sesak kalah traffic jam..

packing balik semuaaa..!

ni tempat aku & aku tinggalkan kain batik buat tatapan makcik2 datang kemas nanti. =p
 nak balik dah wooii..
eh, hangpa tau dak.. lepaih aku balik rumah 2 hari baru aku perasan ade charlie mai hinggap kat kaki aku.. ~~natanggg toi.. memang depa tak penah nak puaih hati dgn aku..! selalu je kene gigit ngan depa..


*ada certain pictures that cant be uploaded di atas sebab tertentu.. byk gambaq huru hara kami, yang tak pakai tudung. takkan nak upload pulak.. keke, biaq aku tgk sorang.

babai.. jumpa semester 3 and 4 and.. graduate..! 






2 comments:

  1. huaaa dah cuti semester dah?? bestnyew!!!!! hehe...perghh, masak megi dlm cerek?? tak pernah ena buat t bolehlah ena try nanti....

    ReplyDelete
  2. waa.. aina, best giler! mmg awesome laa.. nanti try la buat dgn roommates =p

    ReplyDelete