President :

My photo
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
fight for your mountains and trees :D

Monday 30 April 2012

well, hello instagrammers..!

Assalamualaikum wbt.

ya, late night post.. wui, aku tak leh tidoq.. so. posting!
hey.. aku rase korang semua dah taw yang instagram is... already opened to the android families..!!! yeah, bukan iphone users je yg dapat rase nikmat ber-instagramming tahuu. kami pon boleh gak..

last 3 weeks, after me got this frigging good news. aku terus pegi wi-fi & download cepat2 kat google play .i tell yuu, memang cool gila sebab dulu, aku memang dah lama usha kawan aku si iphone user ni dok instagraming.. post sana sini.. mcm best? tapi bila dah start guna, lagi best ! lama dah nak post pasai benda interesting ni. tapi aku exam laa last 2 weeks. busy busy.. hehe.

method to dummies.. (heh, =.=) aku rasa.. zaman celik IT ni, semua org dah taw la nak download mcm mane? tapi.. tak kire.. nak tunjuk gak..

ceh.. mcm tutorial blog tak? wah~~ keke =D

1 2..STEP
  1.  mesti ada internet connection ya sayang. kalau tak dek, nak download celah mane?
  2.  select google play dekat menu phone korang (bagi yg belum update > android market)
  3. search instagram and then select download
  4. and tunggu laa sampai sudah download. (bergantung pada kelajuan internet korang)


lepas download, install ! > page kat atas, adelah lepas aku install ini instagram maa. =)

haa.. instagram team ade post tribute for the android comunities all around the world. best!

baru bukak acc. 2 hari & i gained 8 followers, =) 
(aku pon tak tau sekarang jadik berape dah sebab lame tak log in..sama je kot ?)

~jjang jjang ! sape2 ade instagram tu, boleh la add aku --> nsyahida

team instagram posted this pic a while ago.. & damn, me like it like it!! *creative

aku follow instagram yuna.. haha
riri (rihanna) punya followers ramai siot..! about 708k ? alaa.. orang femes..

sekiann.. good night!
zzzzz.zzz..zz

*fuluw fuluw ---> nsyahida
=p






No comments:

Post a Comment