President :

My photo
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
fight for your mountains and trees :D

Tuesday 29 May 2012

goodbye baby

Assalamualaikum.


packing baju balik KMPP! *woot woot. 
aku daftar 4 jun tapi pi awai sebab nak pi bercuti & mandi UV kat Langkawi.. hoooo

sedih maa nak tinggal bilik. dan akan kene ngadap budak2 junior.. wuuu, anak ikan.. anak ikan. =p
aku dah mula terbayang muka2 yang sakan sambut aku depan gate KMPP nanti. muka en.Mahfuz adelah wajib, budak2 kelas aku (dhp4) solehin,paan,apis,mas,ika,dekna,ida,mun & the chilli-chilli girls yang muka ayu gituu.. tapi bahaye kau..!, pak guard, mak cik kafe yang mulot laser tu. ahh.. ramai lah! .ramai..ramai

dan disebabkan kapasiti family yg pi bercuti kali ni agak 'massive' . so, aku terpakse la meninggalkan anak aku kt rumah. bebe, balik raya nanti mak ambik kau..

cak ??! sampai hati ko tinggal aku mak, =.= ..hampeh 

p/s : sadis nak mati nak tinggal bilik aku(sambil nyanyi lagu goodbye baby - miss A)
- tak sabar nak jumpa akaq2 & abang2 senior.. huaaaa

babai orang-orang rocks & awesome-ers !

No comments:

Post a Comment