President :

My photo
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia
fight for your mountains and trees :D

Monday 28 May 2012

Awesome thingies #1

Assalamualaikum wbt.

tadi pi shopping w/ my middle sistah ataupun nama glamer nye adelah Angah. puaih laa aku dok jalan-jalan dgn mek ngoh ni, malam baru balik, & aku rase aku dah turun berat 0.5 kg. ( =.= , heh )

tengah jenjalan , ternampak pulak warung Apple (authorized dealer) & secara tak sengaja termasuk pulak, lepak-lepak dalam warung ni.. nasib duit tak terbang sebab semua gadgets kat warung ni harge beriban-riban.

aku jatuh cinta juta-juta kali dah kat benda ni - tapi aku menyampah tahap gaban dengan harga menatang nih !

eh eh.. main nyorok2 pulak..

tu dia.. kak ni interprem

~jjang-jjang (tapi display yg ni Mac Book Air punyaa)

hah.. ni laa, aku lama dah ngidam kat Mac Book Pro. harga je yg tak mengizinkan
*doakan aku, satu hari nanti boleh rase pakai mac book. =)
kalau korang berminat nak beli.. boleh lah sediakan duit riban-riban ye

tempat
- boleh order (online) terus kat Apple Store Malaysia
- beli terus kat mana-mana Apple authorized dealer seluruh Mesiaa

*mungkin harga kilang & harga kat kedai tu ada beza sikit laa, tapi aku rasa bukan sikit. jauh jugak beza nye..

latest prices 
Mac Book Air : rm5499 +++
Mac Book Pro : rm 6799 +++

Assalamualaikum & gooood night ! *peace


No comments:

Post a Comment